TÇÇT'den Duyuru vol.2!




Tüm TççT dostlarına selamlar,

Yaklaşık 2 hafta önce bir açıklama yaparak belirsiz bir ara vereceğimizi söylemiştik. Bazı kişiler bayram havası estirse de açıkçası onları pek önemsemedik zaten kaale alınacak şeylerde değillerdi sonunda kafamız rahatladı dedik. Dikkat ettiyseniz hiçbirimiz de bir cevap dahi yazmadık, çünkü bize yakışanı yaptık, kimse ile münakaşaya girmeyiz, özellikle son günlerde "gelip gidiyorsanız söyleyin de boşa girip bakmayalım" mesajlarını hiç sallamadık herhalde amaç bizi reyting hastası gibi göstermekti.

Ancak gerek blog'umuz olsun gerek facebook adresimiz olsun gerekse de mail adresimiz olsun tam manası ile mesaj yağmuruna tutulduk. Bu kadar büyük ve sevgi dolu bir destek varken bizim şımarık çocuklar gibi hareket etmemiz olmazdı. Bu yüzden size bir açıklama yapmayı borç bildik.

Bu duyuru, verdiğimiz belirsiz aranın sona erdiğinin duyurusudur.

Duyurularla açılıp kapanmak her ne kadar bizi biraz drama düşkünleri gibi gösterse de sessiz sedasız, siz takipçilerimize hiçbir şey demeden ortadan kaybolmak ya da bir anda yeniden yayın yapmak okurlarımızın kafalarında soru işaretleri oluşturacaktır. Dolayısıyla, bu iki duyurumuz, tamamen bizi destekleyen siz sevgili dostlarımızı bilgilendirmek amaçlıdır :)



Kafaları karıştıran bu süreci 4 başlıkta açıklayalım,



1. Neden Ara Verdik?

Yaklaşık 3.5 senedir bu hobiyi birçok trole, heves öldürücüye, baltalayıcıya rağmen sürdürdük ve her zaman keyif almaya çalıştık. Bizim için bir hobi olsa da asıl amacımız her zaman ülkemizdeki çizgi roman kültürünü yayabilmekti. Google Analytics verilerine göre yaklaşık 10,000 kullanıcıya ulaşabiliyoruz. Bu kitlenin 4,500 civarı sitemizle yakınken, yaklaşık 2,500 kişilik bir kemik kitleye sahibiz. Dolayısıyla 15-20 takipçiyle başladığımız çizgi roman kültürünü ciddi bir orana yayabildiğimizi düşünüyoruz, şu 2 haftalık arada bile 3000'den aşağıya inmedik.




Bunu da makalelerle, teorilerle, haberlerle ve gün aşırı çizgi romanlarla yaptık.

Ancak yorulduk arkadaşlar. 3 senedir aralıksız tempo ne yazık ki yordu bizi. İşte bu tempo yorgunluğuna önceki duyurumuzda dediğimiz gibi artık bunaltıcı noktaya gelen mailler, troller vs. de eklenince hava alamaz olduk. Ve işte tüm bu tempo yorgunluğunun ve son 1-2 senedir artan bunaltıcı baskının ardından gelen son damlaydı "Artık devam edemiyoruz, bu kadarmış" dedik ve dükkanın kapısını geçici olarak kilitledik.



2. Bu Arada Ne Yaptık?

Ne yalan söyleyelim tası tarağı topladık, dinlendik diyeceğiz ancak arkadaşların çoğu dinlenmedi, her gün düzenli olarak sayı yollamaya devam ettiler, şu an 51 tanesi yayına hazır 34 tanesi kapak bekleyen toplam 85 sayımız birikti.

Kısacası, biz bu 2 haftalık arayı kafamızı boşaltıp rahatlayabilmek için kullandık ancak boş da durmadık, hatta ekibimize 2 arkadaş daha katıldı.

Bir başka deyişle 3,5 yılın ardından 2 haftalık izin kullanmış olduk ancak daha da büyüdük.



3. Neden Geri Döndük?



Arkadaşlar, ekip alım ilanlarını okumuşsanız eğer, her zaman en önemli kuralımızın, ekip içi muhabbetlere katılmak olduğunun altını çizeriz. TççT grupları sadece bir Türkçeleştirme ekibi vs. değildir. Profesyonel olma peşinde koşan, gazetecilik sevdasında olan bir ekip değil, gayrı resmi düzeyde profesyonel iş yapmaya çalışan, amatör samimiyetinde bir aileyiz.

Bütün ekip birbirini tanır, yardımcı olur, toplanır sohbet ederiz. Her zaman asıl önemli olanın iş değil, işi yaptığımız kişiler olduğunun bilincindeyiz. Yani bu 3,5 yıl boyunca biz aynı zamanda bir aile olduk. Sizlerle buluştuğumuz bu platform ise en basit tabirle bizim "evimiz".



Kısacası, biz TççT Ailesi, zaten evimizi nasıl bırakabilirdik?

Tabi duygusal bağın yanı sıra ekip içinde bu 2 haftalık aradan sonra bir oylama yapmamız gerekti. Oy çoğunluğu ile dönme kararı aldık. 



Sonuç olarak döndük.



4. Peki Ya Bundan Sonra Ne Olacak?

Aranızdan bu yeni dönemde ailemize katılmak isteyenlere kucak açıyoruz öncelikle.



Yeni dönem kelimesinde ısrarla duruyoruz çünkü önceki dönemimizi bu 2 haftalık arayla kapatmış olduk.

Bütün sürprizleri burada anlatmak istemiyoruz ama genel olarak söylemek gerekirse,


-Secret Wars gelecek,
-Convergence ana serisi ve toplam 14 yan serisi ile gelecek,
-Wolverine'in Ölümü'ne hiçbir detayı atlamadan şahit olacaksınız,
-Ultimate Evreni'nin en iyi serisini okuyacaksınız,

Ve bunlar için çok fazla beklemeniz gerekmeyecek.



Ama bu yeni döneme adını veren şey yaklaşık 6 ay sürecek devasa yazı dizimiz. 80 yazılık Kahramanlar Çağı yazı dizisiyle TççTden özlenen makaleleri geri getiriyoruz. Ama bu diziyi kısa sürede daha detaylı anlatacağız.



Onun için biraz beklemeniz gerek :)



Uzun yazının kısası, döndük ve daha büyük şeyler yapmaya hazırız.



Dostlarınıza haber veriniz, reklam arası sona erdi, yayınımız Secret Wars #0 sayısı ile kaldığı yerden devam ediyor :) 


Ve siz değerli dostlarımıza bize gösterdiğiniz büyük ilgi ve destek için sonsuz teşekkürlerimizi   sunuyoruz.


Siz bizimle olduğunuz sürece TççT her zaman var olacaktır. Bu yazı yayına girdikten 5 dakika sonra sürprizimiz sizlerle olacak.

        

Share on Google Plus