YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN! - TÇÇT 2015 MESAJLARI



Captain mı, IronMan mi... Batman mi, Superman mi... Marvel mı, DC mi... Kadın mı, erkek mi... Siyah mı, beyaz mı... Dindar mı, inançsız mı... İnsan mı, hayvan mı... hiçbir ayrımcılığın yapılmadığı bir yıl ve devamında bir dünya olması dileğiyle. Bunların gerçekleşmesi için gereken tek şey okumak. Ne olduğunun önemi yok, durmadan okuyun. Her yılınızın bir öncekinden şanslı olsun!

Topfury

Hayatın kendine göre planları var ya, hani biz ne planlarsak planlayalım o bizi her defasında başka planıyla şaşırtır ya, ardımızda kalan sene biz de biraz öyle yaptık. Takvimimize alışmıştık sonra takvimimizdeki o günlerde bambaşka şeyler yayınladık. Eh sonuca bakarsak sizi çizgiromansız bırakmadık :)

Gelecek sene elimizden geldiği kadar sizler için bir kaçamak, sığınak olmaya devam edeceğiz. Hayatın içinde güzel olan bir şeyler olduğunu size anımsatma görevimizi sürdüreceğiz. Güzel, sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmeniz dileği ile. :))

AAD


2014'te yapmaya vakit ayıramadığınız her şeyi fazlasıyla yapacağınız, istemeden yaptığınız her şeyin de acısını çıkaracağınız bir yıl dilerim. Bu yıl da sevgiyle, müzikle, çizgiyle kalın.

Hielo


Harika bir yıldı! diyemiyorum ama acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık. TÇÇT ailesinin bir parçası olduğunuz için teşekkürler!

Gruznan

2014, özellikle de son çeyreği, benim için değişimlerin & yeni başlangıçların yılı oldu. 2015'ten herkes için; 
- Kambur haline geldiyse, eskinin yükünden kurtulacak atılımlar için cesaret...
- Yeni tohumlar atıldıysa, filizi görmeseniz de toprağı itinayla sulamaya devam etmek için sebat...
- Yeterince emek verdiğiniz niyetlerin hayata geçmeye başladığını görmek için şans...
- Doğru zamanlarda aldığınız doğru kararların meyvelerini topladıysanız, artık biraz da keyfini sürmek için vakit getirmesini dilerim : )

MOZ

“Captain” değil, Kaptan… “Ironman” değil, Demir Adam…  Dc tabi ki değil, Marvel…
"Sevecen, sakin ve daha fazla sürprizin olmadığı bir yıl dileklerimle... Mutlu yıllar çocuklar. ;) "
ComiCrazy

"Her ne kadar 2014 hüzünlü ve üzücü bir yıl olsa da bambaşka, yepyeni ve çizgi romanların rengarenk havasında bir 2015 dilerim herkese"

Enygma

İnanın çok güzel bir yılda, bana bolca kapak yolladılar, yeMediler içmeDiler kapak ve iç kapak yolladılar, biraz yAvaşlayın dedim iki kaTına çıkardılar. Yahu arkAdaşlar biRaz insaf eDin dedim banamIsın deMediler, bir baktım uyurkEn bile kapak yapıyorum, baktılar yetiştiremiyorum bir grafiker daha alıp bana Daha çok kapak ve İç kapak yolladılar hemde hiç acımadaN, yeni yılda daha çok kapak ve iç kapak yapmak dileği ile.

Nireng

Bu ekibin bir özelliği var, kendinizi sayımı veririm gerisine bakmam derseniz kendi dünyanızda sıkışıp kalıyorsunuz ve hevesiniz yok oluyor ama eğer kendinizi onlara bırakırsanız bambaşka bir dünyada buluyorsunuz. Fikirler o kadar hızlı gerçekleşiyor ki takip etmekte zorlanıyorsunuz, koca koca adamlar çocuklar gibi eğlenip şakalaşıyor, akşama kadar balonlama yapıp açım daha da sayı yollayın diyor, kendi sayılarını başkalarına yıkmaya çalışıp yine de kavga etmeyen günde 8 sayı çevirip balonlayan tuhaf insanlarla dolu bir dünyadasınız. Ama bu ekibin asıl gücü arkadaşlıkta saklı, sırf beraber olmak için İstanbul’dan gelenden tutunda yurt dışından gelenler bile var, cumartesileri kahvaltı düzenleyip akşamın nasıl geldiğini anlamıyorsunuz. Bende kendimi bu dünyaya attım, birlikte güldük her gün, çizgi roman balonlamanın eğlenceli olduğunu öğrendim. Seneye de beraber olmamız dileği ile. Hepinize Mutlu Yıllar.

Haniball


Ekibe girdiğimde haftada 1-2 kapak anca yaparsın dediler ama nerde ellerinde kırbaç var resmen, hele bir Glint ile Comicrazy var ki… Yeni yılınız kutlu olsun.

Tesla

Karanlığın yerine aydınlığın, cehaletin yerine bilimin, esaretin yerine özgürlüğün, zorbalığın yerine merhametin, kibrin yerine tevazunun, sömürünün yerine adaletin geçtiği daha huzurlu bir dünya dileklerimle, nice yıllar dilerim.

Kuban

Yeni yılda daha çok çizgiroman ile girmeniz dileği ile.

Spike.

Yeni yılda yeni süprizlere hazır olun. Yeni yılınız kutlu olsun.

Cobra



Herkesin yeni yılı kutlu olsun dostlar. Geleneksel yılbaşı mesajlarımıza başlıyorum. Hemen sorulara cevap vererek başlayalım.

Şu sıralar yayınlarımızın neden 2 güne düştüğünü açıklayayım. Bunun çok basit bir sebebi var biz 2 yıl 8 aylık bir ekibiz ve 31.12.2014 de yayınlanacak sayılar ile birlikte 694. Sayımızı da yayınlamış oluyoruz.  Buda ciddi bir sıkıntıyı beraberinde getirdi, aklımızdaki neredeyse bütün serileri Türkçe yaptık, çevirecek sayı bulmakta zorlanır hale geldik, bunun içinde yeni serilere yöneldik, onlarda maalesef aylık yayınlanıyorlar ve bizim yayın periyodumuza yetmiyor, bu yüzden haftalık yayınımızı 2 güne indirdik.

 Peki ekip içerisinde bir sorun mu var neden sürekli çevirmen ve grafiker ilanları veriyorsunuz? Ekip içerisinde hiçbir sorun yok, şöyle bir örnek vereyim. Biz ekibi canlı tutması için aktiviteler düzenleriz, son aktivitemiz 21 Aralıkta başlayan 26 sayılık Death of Wolvarine Aktivitesiydi (böylece duyurusunu yapmış da olduk) Buğün 9. Gün ve 20 sayı’nın çevirisi 7 sayının da balonlaması tamamlandı, biz bu aktivite için 3 hafta çeviri 5 haftada balonlama süresi vermiştik ama o kadar acıkmışız ki anında tükettik. Arada da size söz verdiğimiz defalarca da chatden söylediğimiz Spiderverse serisi var, şu an güncel gidiyoruz, yayına başlayamadık çünkü Panini’nin hangi spiderman serisini yayınlayacağını henüz öğrenemedik, hangi seri olduğu kesinleşince duruma göre yayına başlayacağız.

Kısaca ilan vermemizin sebebi kesinlikle ekip içi bir sıkıntı değil.

TççT ekibi olarak 2014 yılı içerisinde sizinle bir manga sitesi kuralım mı diye anket açmıştık. Sebebi ise bir manga grubunun bizimle birleşmek istemesiydi. TççT çalışma şekli ile değişim yapacaklarını düşünüyorlardı. Bizde ilk size soralım dedik. İşin ilginç yanı kendi çocukluk egosunu bastıramamış bir arkadaş sürekli hayır’a oy verdi, 1 günde 10 kişi evet derse 10 dakikada 11 tane hayır verdi, anlaşılmayacağını sansa da çok kolay bir şekilde anlaşılıyordu. Projeyi bir çocuk yüzünden çöpe atmadık korkmayın sadece biraz ileriye attık. Gelişmeler oldukça chatbox dan sizlere aktaracağız.

Takvim neden yayınlanmıyor sorusuna da gelelim. Bunu sebebi de benim ekran kartımın yanmasıydı, yani bir süre balonlamadan uzak kaldım, ve takvimleri de hazırlayamadım, ama bir şey daha gözlemledik bu şekilde blog’a giriş sayısı da arttı gerçekten de enteresan bir durum. Bir süre daha takvimsiz devam etmeyi planlıyoruz sonrasında duruma göre tekrar takvim olayını gözden geçireceğiz.

Gelelim yılbaşı hediyesine. Yılbaşı için facebooktan bir resim paylaştık, eğer 1000 beğeni olursa sizlere sürpriz bir seri yayınlayacağız dedik ama olmadı. :D neyse biz sözümüzü yok sayacağız ve sizlere yinede o hediyeyi vericeğiz. İlk başta bütün gururla sunar sayılarını bir seferde verelim dedik, sonra biraz fazla olur ve kimse bir günde okumaz diye iptal ettik. Sonra sadece Ultimate Doomsday üçlemesini verelim 12 sayı dedik, sayılar hazırlandı ama biz yine fikir değiştirdik ve daha önce bir yerlerde ismini yazdığımız ama planlarda olmayan bir seri verelim dedik. İsmini buradan yazmayacağım, şunu söyleyeyim ilk sayı 12:05 de yayınlanacak, ondan sonra 2 saatte bir devam edin, emin olun unutulmaz bir seri olacak. Size bir tavsiye, indirmek için sayıların tamamının yayınlanmasını beklemeyin bakarsınız bir yayın evi kaldırmamızı ister, ondan tedbirli olmakta fayda var.

Peki 2015 de TççT de neler olacak;
  •           2015 yılında TççT olarak bazı çeviri grupları ile ortak çalışmalar yapacağız.
  •           2015 de kısa maceralardan çok uzun eventler göreceksiniz, bunlardan bazıları Death of Wolvarine, Secret War, Spiderverse (telif durumuna göre)
  •           Yaz aylarında yaptığımız Motion Comicsler geri gelecek. Yine yazın sizlerle olacak.
  •           Çizgi Roman ansiklopedisi geliyor.
  •           Yaptığımız seriler hakkında inceleme yazıları, serilerin bitimi ile beraber gelecek.

Yeni yılınız kutlu olsun dostlar. Yeni yılda da TççT ile kalın.


Glint
Share on Google Plus