Scott Snyder Atlara Öfke mi Duyuyor?

Jim Lee ve Scott Snyder

Batman #16 (Ailenin Ölümü #17) için birçok çizgi roman sitesi övgüde bulunup 5 yıldızları havada dağıttı sayı için. Ama Comicvine sitesi eleştirisinde sayının kötü yanlarından birisi olarak şunu gösteriyor:

"Batman bir atı yumrukluyor.Ama belki de bunu, atı sakatlamadan tam noktasını hesaplayarak da yapmış olabilir. Yine de, Batman bir atı yumrukluyor."


Bahsedilen sahne ise şu:




Hayvanların bu şekilde gösterimi tabi ki eğlenceli bir şey olmasa gerek. Ama ilerleyen sayfalar da iş biraz daha tuhaf bir hal alıyor. Mr Freeze, Batman'i durdurmak için silahını kullanıyor ve olan yine ata oluyor. Ama ondan önce yine ilginç bir at var ki insanı değil Batman'i bile şaşırtıyor:


Snyder 16. sayıda atlarla hesaplaşmasını burada bırakmıyor tabi:





Ama hepsinden komik olanı, Snyder'ın Amazon.com'da bir tişörte yaptığı yorum:





"Benim adım Scott ve atlardan NEFRET ediyorum! DC Comics'te çalışıyorum ve fikir toplantılarında her zaman Batman'in atları yumrukladığı hikayeler seçmeye bayılıyorum! Editörler bana 'Scott, Batman'in başka şeyler de yapması gerek." deyince ben de onların yerine baykuşları koydum. Ayrıca Joker de, en azından kalbimde, bol bol AT yumrukluyor!


Ama bu tişört güzelmiş."

Snyder'ın bu konuyla eğlendiği kesin. Ve bu konudan öğrendiğimiz bir şey varsa ileride atlarla ilgili ilginç yöntemlerle karşılaşacağımızdır.

Haberciliğin en önemli düsturu olan "At, çifte atarsa haber değildir, ama Batman ata yumruk atarsa haberdir" ilkesini kullanarak hazırladığımız bu haber umarız hoşunuza gitmiştir. 

Peki, sizler çizgi romanlarda ve diğer görsel sanatlarda hayvanların olduğu sert sahnelerle ilgili neler düşünüyorsunuz?

-Enygma-
Share on Google Plus