MEOW!!






Yönetmen Christopher Nolan’ın üçüncü ve son Batman filmi olan ‘’Kara Şövalye’nin Yükselişi’’ (The Dark Knight Rises) DVD’ye ha çıktı ha çıkacak derken, firma DVD içine yerleştireceği özel seçeneklerin bolluğu ile bizi cezp etmeye devam ediyor.
Bu eklentilerden birinde, şimdiye kadar üçüncü film ile ilgili duyduğumuz en ilginç yorum, Anne Hathaway’in kendisinden geldi. Ona göre sergilediği Catwoman performansı daha çok çizgi romanlara ve eski filmlere dayalıymış. Özellikle de Bob Kane’in karakteri yaratırken ilham aldığı eski bir aktriste.




Hathaway: Ben başka kimsenin Catwoman yorumu üzerinden çalışmadım. Çünkü benim Catwoman’ım kesinlikle Nolan tarzında olmalıydı. Bu yüzden çok fazla çizgi roman okudum. Bunun yanında Bob Kane’in neredeyse tüm röportajlarını ve Catwoman yorumlarını da inceledim. Ve bir yerde, Catwoman’ı yaratırken eski aktrist Hedy Lamarr’dan ilham aldığını öğrendim. Bu yüzden incelemek ve bir şeyler kapabilmek için bir çok Lamarr filmi izledim. İzlenimlerime göre nasıl bir aksiyon sahnesi dönerse dönsün, nasıl bir duygusal hezeyana girerse girsin; bir anda ruh halini ve mimiklerini değiştirebiliyordu. Ben de karakterimde bunu yansıtmaya çalıştım. Zaten Chris ile çalışırken, eğer en ufak bir aşırılığa ya da bayağılığa kaçacak olursanız, sizi anında uyarır. Çünkü onun dünyası gerçek ve detaycıdır.

-Enygma-
Share on Google Plus