Türkçe Çizgi Roman Çeviri Takımı Yılbaşı Mesajları ve Hediyeler



"Yepyeni bir yıl, yepyeni çizgi romanlar... tabi gitgide daha da değişmeye başlayan TÇÇT! Bu siteyi kurduğumuz günden beriki amacımız olan "Türkiye'de çizgi romanı ve bu kültürü yaymak" görevini 2013 ile beraber daha hevesle ve daha büyük bir gayretle yapacağız. Seçim mitingi havasına nereden bulaştım bilmiyorum ama hepinize mutlu ve bol çizgi romanlı ve daha da önemlisi bol TÇÇT'li yıllar dilerim :D "
Enygma

“Arkadaşlar hepinizin yeni yılı kutlu olsun. Umarım milli piyango bizden birine çıkar :)”
Gruznan
"Yeni seneyi ve nicelerini, Türkçe Çizgi Romanla geçirmeniz dileğiyle Nice Mutlu Çizgilere..."
Nireng
“Mutlu seneler arkadaşlar. Hevesimiz ve azmimiz her geçen gün artıyor. 2013 yılında sizler için bir sürü güzel sürpriz hazırladık. Kendi adıma yeni yıldan en büyük beklentim, sizlerin sesini daha fazla duyabilmek. Takipçilerimize ve tüm çizgi roman severlere kavgasız kıyametsiz ve bol çizgili bir 2013 diliyorum.”
Sargon
“Elimizde yeni anılarmızla doldurabileceğimiz bomboş bir çerçeve… Ve herkesin bu çerçeveyi güzel hatıralarla doldurabilmesi dileği ile, hepimize mutlu yıllar. :))”
TopFury
"Tüm takipçilerimize ve dostlara çizgi roman dolu :) sağlıklı, mutlu bir yeni yıl dilerim. mayaların kıyametinden kurtulup şimdide büyük bir değişim içine girmişiz. değişim hepimize hayırlıolsun... :)"
Scorpius
"Çizgiromansa okumaya değer...Yeni yılda da okumaya değecek şeyleriniz çok olsun..."
ComiCrazy
“LanterNa yeni Yılınızı Kutluyor!!
Bu yıl içersinde sizi birsürü süpriz bekliyor...
Sanata tam bir akım gerçekleşiyor.
Geçen bunca vaktin ardından her çevirdiğiniz sayfanın değerini bilin.
Ve ben yeni yıla Absinth ile giriyorum! (isteyen gelsin beraber içeriz.)”
LanterNa
"Ölmedim arkadaşlar, ölmedim. Yaşıyorum uleynnn! Buradan tüm çizgiroman severlerin, tüm edebiyat tutkunlarının, bu seneye de sokakta aç ve çıplak girecek insanlarımızın ve onları unutmayacak olan siz değerli dostlarımın yılbaşılarını kutlarım. Hadi nice senelere."

Tumo05
"Herkese mutlu ve bol çizgi romanlı yıllar dilerim."
Snake
“2012 başında başladığımız Çizgi Roman’ları Türkçeleştirme yolculuğumuza 1 Nisan tarihinde Türkçe Çizgi Roman Çeviri Takımı kısa adı ile TççT’yi kurarak devam ettik. Dile kolay tam 1 yıl olmuş ve bu süre zarfında 170 sayıyı Türkçe’ye kazandırmışız. 15 seri tamamlamış 10 seriyi de halen yayınlamaya devam ediyoruz.

İlk başta sadece Çizgi Roman’ları Türkçeleştirirken şimdi, güncel haberler ve yazılar da yayınlıyoruz.

Bu günlere gelebilmemizin tek nedeni siz değerli takipçilerimizin bizim yanımızda olmasıdır. Biz sizden güç aldık ve sizinde desteğiniz ve emeğinizle bu günlere geldik. TççT olarak bugüne kadar yanımızda olan siz sevgili dostlarımıza teşekkür etmek için bir yılbaşı hediyesi vermek istiyoruz.

Yeni yılın ilk günü olan 1 Ocak 2013 den başlayarak, şubat tatilinin son günü olan 10 Şubat 2013’e kadar her gün bir sayı yayınlıycaz.

41 günde 41 sayı yayınlayarak 41 kerede maşallah demişte olucaz. (bunu söylemeden duramazdım :) )

Sevdiklerinizle mutlu yıllara.”

Glint



Share on Google Plus